Kancelaria Radcowska
Paweł Oroń

Kancelaria

Radca Prawny Paweł Oroń (KR-3128)

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w sektorze ubezpieczeniowym, specjalizujący się w ocenie zasadności roszczeń kierowanych do zakładów ubezpieczeń. Specjalizuje się w analizie skomplikowanych zagadnień prawnych związanych z roszczeniami ubezpieczeniowymi. Posiada umiejętność rzetelnej oceny dokumentacji i formułowania precyzyjnych opinii prawnych.
Ukończył studia prawnicze a następnie aplikację radcowską na obszarze właściwości Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie (wpis na listę radców nr KR-3128).
Absolwent studiów podyplomowych – Bezpieczeństwo i higiena pracy, Akademia Górniczo – Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydział Górnictwa i Geoinżynierii
Absolwent studiów podyplomowych – Prawo medyczne i bioetyka, Uniwersytet Jagielloński – Wydział Prawa i Administracji – 2017/2018
Uczestnik studiów podyplomowych – Prawo Własności Intelektualnej, Uniwersytet Jagielloński, Wydział Prawa i Administracji – 2021/2022
Uczestnik licznych, certyfikowanych szkoleń podnoszących kompetencj zawodowe.

 
radca prawny Paweł Oroń

Doświadczenie zawodowe

Wieloletni pracownik jednych z największych w Polsce ubezpieczycieli (zakładów ubezpieczeń). W ramach pełnionych obowiązków sporządzał opinie dotyczące zasadności wnoszonych przeciwko ubezpieczycielowi roszczeń (pozwy sądowe) wydając decyzje co do ich zasadności (uznanie) lub podjęcia obrony sądowej.

W sprawach prowadzonych przed Sądami Powszechnymi opiniował zasadność wnoszenia środków zaskarżenia od wydanych orzeczeń (wyroki, postanowienia, nakazy zapłaty). Wyżej wymienione zadania dotyczyły spraw z zakresu różnego rodaju ubezpieczeń z terenu całej Polski, dzięki czemu od strony praktycznej poznał spory sądowe z jakimi ubezpieczony jak i ubezpieczyciel się spotykają. Doskonale rozumie pojawiające się problemy, zarówno na etapie procesu likwidacyjnego szkody jak i postępowania przedsądowego oraz sądowego. Jego obowiązki to również reprezentacja ubezpieczyciela w relacjach z Komisją Nadzoru Finansowego, Rzecznikiem Finansowym oraz Rzecznikiem Konsumentów.

Innowacyjność na codzień
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Petycje, skargi i wnioski w praktyce w praktyce organów administracji publicznej
Trening budowania relacji z klientami oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach